Välkommen!

Välkommen!

torsdag 1 april 2010

Regn i mängder..

Frukosten blev en kaloribomb. Men ibland får man unna sig lite.Varm choklad med lite strödd kanel på toppen, macka med potatissallad och köttbullar..MUMS!
Men jag älskar det...
Är det bara jag som verkligen älskar regn?? Ta en simtur, PW eller en löprunda. Finns inge skönare.. Jo, det finns det;) men ni vet va jag menar.
Tänk er en het sommardag. Det mörknar,å himmlen öppnar sig.Det öser ner blixtar å oska, massa dån. Regnet smattrar mot backen. Vinden får träde att svaja...UNDERBART!

Jag är nog en av några svenskar som vill åka till usa å följa med stormjägarna. Möta en tornado i dess verkliga skepnad å styrka.. (Addictive)I'm Addicted:) Har ju alltid sen jag varit liten velat bli en storm-chaser.
Men på sommaren ska det vara varmt å sol..
Det är påsk överallt. Nu är det äntligen vår:) I LÖÖÖÖV IT!
hehe
Nu ska jag äta min frukost å ta det lugnt framför ett bra program, medans regnet slår mot rutan.. MYYYYYYYYS!

Ha en underbar dag nu allihopa.. Kärlek till er i massor!!
PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Så trevligt att det finns några som gillar oväder ... jag håller mig på avstånd! *ler*
    :)

    SvaraRadera