Välkommen!

Välkommen!

måndag 19 april 2010

Drömmar...

Vad har jag för drömmar??!! Vad vill jag bli när jag blir stor??!! Ska jag vara ärlig så har jag tappat bort dom på vägen.. Det är illa.. men jag vet vad jag älskar å vad jag står för.. Tycker det är rätt bra..

Men som vanligt duger inte det för mig.. Jag vet vad jag kan och vad jag är kapabel till men räcker det?? Det är riktigt svårt när man e ny i stora stockholm.. Man vet liksom inte vart man ska börja.. Jag har världens chans att göra nå riktigt stort i mitt liv.. Men hur ska jag börja..

Karriär???? hmmm.. ja, vad är det.. är det där man tjänar mest å kliver över lik eller är det sånt man brinner för å får offra en del saker..Det är väldigt lätt att hamna i ett ekorrhjul har jag märkt..

Nu när jag söker arbete så är det sånna där jag känner mig säker på.. är det verkligen det jag vill hålla på med och göra resten av mitt liv.. Kunna blicka tillbaka å kunna va stolt över vad man har gjort.. Ja, vissa saker..

Vill jag vara en ledare eller en följare.???
Det är nog både och. Leverera med mästraklass och med själ å känsla. Ja varför inte.. Men jag följer min magkänsla och mitt hjärta.. Det brukar gå bra..

Oj, nu blev det lite tankar. Ja, ni ser ju vad jag fightas med varje dag.. Vilka världs problem va;)hehe..Jag ska försöka lägga in en låt här sen.. OM DET NU GÅR!!Suck!

Nä kanske ut å ta en löprunda igen.. Ska kolla upp lite saker.. vi får se.. Kanske ni oxå..ler..

Ses sen..

Stor blöt puss på er alla mia underbara besökare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar