Välkommen!

Välkommen!

måndag 26 april 2010

Svartsjuka och avund..

Begriper faktiskt inte.. Förklara gärna detta för mig.. Om man säger att man struntar i en männsika som mig och bryr sig inte om vad jag säger eller skriver.. Varför är man då inne på min sida och snokar runt å lämnar kommentarer anonymt?? Varför är mitt liv sååå intressant? Varför går man in på min goa vän Lee's sida å snokar där oxå.. å lämnar anonyma kommentarer där.. Vänskapen dog för länge sedan.Och ni har bara er själva att skylla..Tänk om dina vänner å familj visste hur du höll på gumman..


Ett tips.. Lägg er inte i andras saker.. Något ni inte vet något om.. Tänk att det svider så mycket när jag är snäll å ger komplimanger. Begriper det inte.. Vissa önskar nog att jag va en kall elak Bh. Tyvärr måste jag göra er besvikna.. Det ligger inte i min natur att vara som er..

Detta berör inte alla tjejer utan några stycken som inte kan gå vidare.. Jag ser ju när dom går in här.. vilken tid/vartifrån/ när kommentarer lämnas..
Begriper inte själv varför jag lägger in ett inlägg om detta.. Att jag ens orkar bry mig om sånna små människor..
Puss Puss på er.. Ni måste sakna så mycket harmoni å kärlek till er själva att ni verkligen bara har drama kvar.. Jag tycker synd om er.. Ni får väl lite av mig dårå, lite ödmjukhet å kärlek.. men det svider väl det oxå.
Bara för att det kommer från just mig.
"Du behöver inte blåsa ut mitt ljus,bara för att ditt ska lysa starkare!"
Ha en bra kväll nu..
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar