Välkommen!

Välkommen!

onsdag 31 mars 2010

Harmoni..

i själen... Att ha harmoni i själen e så underbart...
Att älska sig själv och vara nöjd med sig själv ger oxå harmoni..

Sitter i soffan å myser själv. Tjejerna sover.. Mediterar lite... Öppnar mina sinnen å blir mottaglig. Stänger, och slappnar av. Lever i nuet å älskar att känna kärlek överallt.

Att se å känna kärlek överallt e som att känna lyckorus för något som man strävar efter å sedan lyckas genomföra. Att fyllas av total lycka i hela kroppen. Känna värme å trygghet i allt man gör å säger. När man vet att ord och handling går hand i hand å inte tvärt om.

Jag har ju lovat er,mina läsare att jag ska lägga in lite om mig å mitt liv. Lite mer ingående. Det kommer när jag är redo för det. Sen ska jag försöka lägga in ett inlägg eller fler där jag sjunger en liten trudelutt:)
Ska försöka ikväll...Men jag har ju scenskräck så ni får ta det med en nypa salt:)
Nu ska jag fixa å trixa lite;)

ses snart..

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar