Välkommen!

Välkommen!

torsdag 15 april 2010

JAG GJORDE DET!!!

Första löprundan någonsin jag har gjort "på riktigt".. 6 km på 34 minuter tycker jag är helt ok.. Jag verkligen avskyr att springa eller jogga.. men nu har jag gjort det å tänker fortsätta med det.. Tack Carita,Tack Nicklas, Tack Jonas och ni andra som tror på mig....Och ett STORT tack till mig själv... Fan jag tror inte jag kommer komma sist i loppet faktiskt...Helt sjukt.. Fan va jag är glad nu..
Ha nu en underbar kväll så ses vi imorgon igen..ler.. Så ska jag berätta lite mer va jag har gjort idag..

Så länge DU tror på dig själv så klarar du ALLT!

2 kommentarer:

  1. Grattis ... det låter ju bra, fr.f.a att du grattar dig själv, det är du värd!
    :)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar att läsa om ditt liv katja.. en riktigt bra blogg!

    SvaraRadera