Välkommen!

Välkommen!

fredag 16 april 2010

Kort sagt...

Tänkte va lite kritiserande när det gäller vissa människor men jag struntar i det.. Det är inte värt det..Säger bara stalker varning..

Men två saker vill jag säga..
Kasta inte sten i glashus när du själv står i det och
En falsk fasad ser människor igenom väldigt snabbt..

Men nu vill jag oxå säga en sak till er andra där ute..
Låt ingen säga åt er att ni inte duger!
Låt ingen bestämma över er,den som bestämmer över just ditt liv, är DU!

Go natt alla underbara..

PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. MOahahahahhaa!

    Visa upp vem som är din stalker!! Eller är det bara önsketänkande kanske???
    Fnys...

    SvaraRadera
  2. Inte önsketänkande.. Jag ser det jag läser i min statlista:)Å den som är det vet om det själv så att visa vem det är här e inte min grej.. Men vill att den personen ska veta att jag ser honom/henne:)

    SvaraRadera