Välkommen!

Välkommen!

måndag 5 april 2010

Kommer...

att lägga upp en liten cover ikväll. Almost lover heter den. Va inte för hårda nu:) '

Tänk på att jag är förkyld som satan och sen när man inte använder riktig mick så blir det inge vidare. Försökte göra det bästa av det sämsta tänkbara.

Jaja.. Ska bara göra om den till mp3 så jag kan lägga upp den här,Jonas ska göra om den..hehe. Tonerna e inte dom bästa men jag försöker ju iallafall. Jag får lägga upp något bättre sen:) Det lovar jag.

Jag sjunger för att det är roligt å för att det gör mig glad. Jag sjunger inte för någon annan.. Ja, nu gör jag det.. Men annars sjunger jag bara för mig själv. Lite kul å höra vad man får för kritik.
Jag vet ju att jag har en det kritiker där ute:) Både otrevliga å trevliga.
Så jag förväntar mig att vissa kommer att kommentera när jag sjunger. Eller det vet jag att dom kommer att göra.. Blir nog inte rumsrena kommentarer heller.. Som vanligt;)

Nä nu ska jag vräka i mig halstabletter dricka te å krypa ner under en varm filt i soffan. Så ses vi snart igen. Å va äckligt ärliga nu. Det förväntar jag mig att ni ska vara. Inte som dom där stackrarna på idol som får skämmas, som låter hemska. Tondöva å så. Jag vet vad jag kan å vad jag ska bättra på men det e ju kul om det skulle dyka upp nå nytt:)

Puss Puss

2 kommentarer:

  1. Är det inte bättre att lägga upp nånting du är stolt över istället för att lägga upp någonting du har 100 ursäkter för innan det ens är uppe?

    SvaraRadera
  2. Vem har sagt att jag inte är stolt över det?! 100 ursäkter e väl att ta i, ser bara tre:)
    Om jag inte vore stolt över det skulle jag väl inte lägga upp det,eller. Jag tycker jag gör det bra trots det som går emot. Men sen kan man alltid göra det bättre. Man e alltid den största kritikern till sig själv. Puss på dig

    SvaraRadera