Välkommen!

Välkommen!

lördag 3 april 2010

Typisk...



Vårdag...

Helt underbar dag idag.. Har suttit på baksidan nästan hela dagen å läst min bok.. faaan va bra den är.. Ni borde köpa den.. Och lite godis..Jätteskönt.. Jag å My tog en promenad i det fina vädret. Gabbi ska sova hos en kompis inatt kanske ända tills på måndag.Vi får se hur det blir..



Lite foton..På min älskade familj. Som betyder mest i hela universum. Som är det viktigaste i livet.



Min älskling jonas



Min älskling My



Min älskling Gabbi

Jag min nya hatt som jag köpte för ca 1 månad sedan.Ett måste i vår och sommar:)Nyduschad å grann;)


Jag personligen älskar hattar i alla de slag men har aldrig ägt annat än vinter mössor och kepsar. Detta är då min första hatt å jag bara älskar den. Jag tyker det ser sofistikerat ut på gamla damer men även unga killar å tjejer. På alla.. även barn.



Många inlägg blir det idag..ler.. Men jag hoppas att ni gillar dom eller inte:) hehe.. Det gör ni som ni vill men en sak vill jag säga...Kärlek i massor till er mina läsare:)



PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar