Välkommen!

Välkommen!

tisdag 13 april 2010

Svettas!



Träning ikväll.. ska bli underbart.. ja jag menar underbart.. har saknat å träna som bara den.. men ikväll blir det av.. Får se hur det går.. jag e ju fortfarande lite rasslig men det går nog.. Kanske det jag behöver..




Vill köpa lite nya träningskläder nu till våren.. Lite gladare färger.. Just nu har jag bara svart å gult.. Vill ha något rött, kanske vitt, kanske ljusblott, rosa njaaaa.. inte så mycket för rosa.. men kanske något linne i rosa.. Tycker det är en riktigt flickfärg.. Å jag e ingen flicka jag är en kvinna;) hehe jag har kollat in lite kläder.. får se vad ni tycker.. jag har beslutsångest:)

Men dessa är vad jag kommer att inför skaffa.. ett set löpning.. å ett set gym...UNDERBART!

Spinningskor ska jag oxå köpa.. fast det funkar med dom jag har nu men minst ett par till vill jag ha.. får se vad det blir.. Antingen gröna,svarta eller vita:)

Nu ska jag gå ut å äta ROCKYROAD på baksidan med baby..

Puss Puss

1 kommentar:

  1. Har köpt flera träningskläder men på något sätt har de krympt varje gång ... ändå har jag inte hunnit använda de!
    :)

    SvaraRadera