Välkommen!

Välkommen!

onsdag 7 april 2010

Inte bra...

Är det så illa.. Ja, vad säger man..Vidga vyerna va det ja.



Jag är arg, besviken och sårad. Från och med idag ska jag verkligen inte göra några planer. Verkligen ta dagen som den kommer!



Tycker inte om när man inte berättar saker för mig när det man är inblandad i det.
Trodde det fanns någon slags komunikation. Det är faktiskt inte svårt att vara rak.... PROVA!!!
MORRRR!


Men som sagt med alla motgångar så finns det möjligheter.



Jag inser nu hur mkt vissa saker ställer till prolem..Varit för blind för att se. Ibland är det tur att man får en spark i baken av någon som älskar mig. Med lite eftertanke så va det ett väldigt klokt val att göra. Tur att du är du, älsklingen min. Du har tålamod och ett jätte stort hjärta.


Nä nu ska jag äta lite frukost. Hes å grann, täpt näsa, å massa host..ler..

Jo, jag har inte fått det att funka.Lägga in låten alltså..Men den ligger här å väntar.

Ses senare

Puss Puss

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt bra dag ... nu efter sparken du fick *ler*!
    :)

    SvaraRadera
  2. låter inge bra.. vad har hänt? :(

    krya på dig! kramar

    SvaraRadera