Välkommen!

Välkommen!

söndag 11 april 2010

Härlig morgon..

Idag vaknade jag å mådde mycket bättre. Inte kul att vara super förkyld.. Idag ska vi hitta på lite.. Ska bli mysigt.. Vi ska ha picknick vid vattnet.. kommer att fota lite så ni får se sen:)

Gör som nästan alla andra bloggare.. lägger in en bild på mig själv.Outfiten för dagens happenings..

Solen lyser men har inte hunnit vara ute något än.. Vi ska oxå ta en promenad idag hela familjen...Njuta av vädret å bara leva, andas in ny styrka och andas ut dåliga saker.. Meditera lite..ler..

Älskar att göra det vid vattnet..ler..man sitter bara å slappnar av å njuter av livets goda..
Väljer bort dålig energi å tar in allt som e positivt istället.. Det valde jag att göra för ca en vecka sedan om inte mer ändå.
Jag omger mig med ödmjukhet,harmoni och kärlek istället för massa negativ energi.Jag orkar inte bry mig om andra människor. Förutom dom som jag älskar å älskar mig..
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar