Välkommen!

Välkommen!

söndag 25 april 2010

Bilder från igår å idag:)

Lite blandade foton från helgen..





Min outfit för idag.. Sån jäkla konstig spegel så jag va tvungen å ha den posén ler.. inte skit bra direkt..





Stooora eken på svärisarnas tomt..
Påväg hem från att ha lämnat marlené och jennifer vid globen..i går..
Och en sak till ... jag har nästan alltid en blomma i håret.. Men helst en färg glad en.. eftersom jag har svart hår.. Det har jag haft sedan låååångt tillbaka.. Till å med i gävle när jag bodde där.. så det e en väldigt gammal vana.. ler.. Har jag inte haft det så har jag haft två spret tofsar i bak eller spännen.. Men spännen har jag om jag klipper luggen, för att slippa ha den i ögonen hela tiden:)
Nu ska jag å baby kolla film å mysa..
Jag tycker nog att ni har varit lite tråkiga.. jag VILL HA FEEDBACK!! ang låten.. Bra som dåligt.. Ni är ju ganska många som går in på min sida å läser.. Men tackar å niger för dom jag fått.. ler..
PUSS PUSS..

3 kommentarer:

  1. Eller så kanske du ska lägga upp nånting som är värt att kommentera? Det där låter ju som kareoke på en finlandsfärja..

    SvaraRadera
  2. hahahaha.. Va bra ett det kommer en kommentar iallafall...;)jag skulle bli förvånad om alla gillade min röst å mitt uttal i engelska..:)

    SvaraRadera
  3. Hej hej!! Jag lyssnade precis på låten och jag tycker du har en jättebra sångröst, vilket jag oxå tyckte på Novas dop. Det ska bli jättekul att höra fler låtar senare utan spraket från mobilinspelningen. Jag tycker definitivt att du ska fortsätta eftersom du sjunger bra och tycker att det är kul.. kör hårt!! Kram kram

    SvaraRadera