Välkommen!

Välkommen!

fredag 23 april 2010

Om mig själv..

Allt på mig är äkta.. förra veckan hade jag extentions som jag tog ut nu den här veckan.. Föredrar att vara helt äkta..Om någon ställer frågan.. Om du hade pengar å göra om något på dig.. Vad skulle det vara då??

ja, jag vet inte.. Bleka tänderna..Men det ska jag göra inom en snar framtid..ler. Först måste jag laga ett hål.. Och kolla så att det är fritt fram för min tandläkare:)

Om jag hade pengarna;) finns det kanske en sak jag skulle vilja göra..Nu säger säkert ni men gud snacka om dittan å dattan.. Men så här är det.. Jag har två underbara barn,planerar kanske en till(inte säkert,allt beror ju på)När jag är helt säker på att nu är jag färdig med bebisar..

DÅ efter att jag sett hur mkt kroppen gått tillbaka, kan jag tänka mig förstora brösten(INTE som pamela eller så det ser groteskt ut)Utan så det ser normalt ut å blir lika som jag va innan jag fick barn. Jag är väldigt nöjd med mig själv som jag är faktiskt..
Sen är det så här.. jag tycker det är fruktansvärt sexigt med bröst, stora som små.. Men jag förerdrar hellre små istället för stora. Bara det är fast..Och då inte bröst på tjejer utan på killar oxå. Inte bara brösten i sig utan, hållningen, axlar.. Ja, hela överkroppen..ler..


Man ska vara stolt över det man har! Och det man inte har!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar