Välkommen!

Välkommen!

lördag 3 april 2010

Lite lärande...

Trailer trash (or trailer park trash) is a derogatory North American English term for poor people.[1] The term originates from the belief that such people often reside in trailers or mobile homes, especially in trailer parks.


Hmmm, obildade människor.

7siffrigt på kontot, ej rökare, medial, älskar livet, bor i radhus, märkeskläder, två barn,äger ingen husvagn eller husbil, lite sminkad,tjänar ca 30 pap i månaden,

Kallar man än sådan människa trailer trash? Eh, kanske inte.Då ska nog vissa läsa på lite.

Hur man väljer att leva, är upp till var och en, men hur man betér sig visar mycket om personen. Oavsett hur mkt pengar,kläder,smycken,väskor,skor man har. Huvudsaken att man är ödmjuk och kärleksfull och rättvis mot sig själv och andra människor.

Bara för att man själv blir sårad bedragen ja u name it. Så är det aldrig rätt att göra lika mot någon annan. Jag har försökt att vara ödmjuk mot människor som inte har tillit till andra människor varit ödmjuk mot sånna jag igentligen ska strunta i. Jag har nu lärt mig att det är ingen idé.

Jag behöver inte sånna människor i min värld.Man kan inte vara vän med alla, kanske tur det.
Ha en bra dag nu alla mina goa läsare...
PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. alltså.. vem kallar dig trailer trash och allt shit? är det fettpaddan med lebbfrilla så kan hon ju skriva sitt namn eftersom det är helt obvious att hon är besatt av er familj. Men det är inte så svårt att förstå att en människa som är 200% osäker på sig själv och som inte fått ligga på ett par år börjar klättra på väggarna. Stackars "liten". Hoppas hon finner ro i tillvaron snart.

    SvaraRadera