Välkommen!

Välkommen!

fredag 2 april 2010

Kattälskare och Hundälskare!

Nu ska jag bli lite arg å skälla på er kattägare och hundägare!!!!
Förstå mig rätt nu,

Jag verkligen älskar både katter och hundar.

MEN....


För helvete!!!!

Ska ni ha en utekatt kastrera kattskrället så jag slipper ha kattskit på hela jävla baksidan och att dom förbannade katterna markerar revir genom att pissa på mina krukor på framsidan. Luktar helvete när det blir varmt. Och dynerna till utemöblerna blir förstörda.Sen är det så här. Vet ni vad barn kan få av att leka i en sandlåda full med katt piss å skit..SVINKOPPOR! inte bara det.. Skulle du själv leka eller bada där du vet att någon skiter dagligen..NEJ! tror inte det va.

Ett tips: Lägg inga kläder på golvet för eran egen skull. För rätt som det är så ska dom få för sig att märka revir på er. Ni kanske inte känner det men vi andra som måste sitta eller stå bredvid er på bussen eller tuben eller liknande. Nu gäller detta inte alla katt och hundägare.. För vissa är kanon duktiga:)

Sen har vi hundägarna!!!!

SKA NI HA EN HUND!

PlOCKA FÖR FAN UPP SKITEN NÄR ERAN HUND BAJSAR!!!!!

Spelar ingen roll om ni har en Grand D eller en liten jäkla "väskhund". Skiten ska bort....
Om ni är för fina å tycker det är så jävla äckligt med bajs..skaffa ingen hund och tänk på oss som kanske trampar i skiten.
SKÄRPNING!!!!!

Jag vet, jag har vuxit upp med ca 15 katter och lika många hundar:)Jag vet att jag är hård nu men va fan.. Hur jävla trevligt är det.

Såja, nu har jag skällt lite.. Känns lite bättre:)

Nu är jag snäll igen;)

Vi har varit på middag idag.. Precis hemkommen.. My å Jonas somna i soffan. Gabbi pysslar med något i köket. Jag ska ta en promenad i det sköna vädret.. Underbart!

Jag vill påminna er om att om man hela tiden ska se det negativa i människor går man under själv till slut. Jag försöker se allas positiva sidor istället..

Å fan, jag mår bättre. Att ge någon man egentligen inte umgås med eller är direkt vän med en komplimang kan göra underverk. Prova. Det försöker jag göra dagligen. Tråkigt att vissa utger sig för att vara ödmjuka när det bara är en fasad. Tråkigt!

Ha nu en underbar fortsatt dag å sköt om er så länge..

Syns ikväll mina underbara läsare:)

Citat: Älska din nästa så som dig själv!


PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Ja,jag begriper inte varför man ska göra sig till.När man kan vara ödmjuk på riktigt.

    Håller också med dig ang. katt ägare. Har samma problem. Men det är min grannes katt. Jag har fått kasta blommorna och kastat soffdynorna. Lukten gååår inte bort!
    Kram Mia

    SvaraRadera