Välkommen!

Välkommen!

söndag 4 april 2010

Full fart..

trots att jag är sjuk..:)

Ställde mig å baka lite bullar..40 st. Jag äter inte själv, inte så gott tycker jag men Jonas älskar mina bullar så han fick några å snaska på nu när han e dålig. Vi får fin besök imorgon så då tänkte jag att vi kunde bjuda på något.
Blir lite städa imorgon. Idag orkar ingen av oss. För slöa å dåliga. Men det får man vara ibland. När man är sjuk så är man sjuk:)
Det har Jonas lärt mig..hahaha.. Förr kunde jag åka å jobba med 39 gradersfeber, tok sjuk men det va förr. Det gjorde jag långt innan jag träffade honom. Visst ibland kunde jag va hemma. Men det va svårt.
Nä, nu ska jag mysa med älsklingen, en film täcke å kudde och en underbart varm famn.

Konstigt nog så känner jag mig lycklig.. Harmoni med mig själv!
Det är nog för att jag vet vem jag är,vad jag kan och vilka som älskar mig och vart jag står å att jag älskar mig själv.
Jag är gåsen, Problemen är vattnet:)

En dag i taget!

Puss å gonatt mina underbara..


PUSS PUSS PUSS:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar