Välkommen!

Välkommen!

onsdag 14 april 2010

Underbara...

Dag!!!

Jag har varit ute en timme å PW:at..Sååå skönt.. Nu sitter jag ute i solen på baksidan med lap och lite fika å en busig My...Gabbi är i skolan..

Lite bilder från igår...


Hämta Gabbi snart.. Sen lite lunch på baksidan med tjejerna..

Jag hade spinning pass igår.. Först när jag kom dit så sprang jag tio minuter på löpbandet.. sen efter hade jag en timme spinning.. När jag sprang så tänkte jag att jag e ju fan helt dum.. hur ska jag kunna spinna efter det här om jag springer nu sen spinnar.. Det är ju så att jag varit riktigt så där yber förkyld.. satt kvar lite i lungorna som jag upptäckte efter löpningen.. Dör ja inte nu så överlever jag allt!

Spinningen va avklarad,kliver ut å sätter mig i bilen.. I bilen känner jag att jag måste skrika lite:) Å detta är vad som kommer ut:)

MEN FYYYY I HELVEETE VA JAG ÄR BRAAAAAA!!!! HELT SJUKT!!! I'M BACK!!!! Jag blev så jäkla stolt över mig själv att jag klarade av hela passet på det sättet. jag pressade mig så hårt igår att jag fick gråten i halsen.. Men direkt efter så fick jag ny energi.. vet inte vart den kom ifrån.. den bara kom.. HÄRLIGT!!!

Så idag va det bara att fortsätta med veckans schema som vanligt.. Solen skiner, jag är älskad, jag mår bra, ser bra ut..Klart man ska peppa sig själv.. Trots vissa motgångar..

Jag är en överlevare å kommer att förbli det full med ödmjukhet och kärlek till allt levande.

Hoppas ni får en lika underbar dag som jag har...

Ses sen..

PUSS PUSS

3 kommentarer:

  1. Så skönt med folk som är så positiva!
    Ser att du också bor där träd plötsligt hamnat i en sjö denna vår!
    :)

    SvaraRadera
  2. haha du är gullig du :) Jättebra kämpat Katja! Du är skitduktig!!!!

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra gumman!!! Din positiva energi smittar!! kramar Eva

    SvaraRadera