Välkommen!

Välkommen!

torsdag 22 april 2010

Lite som det ska vara..

Började med att lämna Gabbi som vanligt.. Passade på att ta en PW i samband med det.. Det är ju så skönt att röra på sig.. Trots vädret så var det faktiskt ganska behagligt..Snöblask..ler

Spinning ikväll.. Får se när Jonas kommer hem..

Lite bevis på att det var jag som bytte däcken.. Vissa tror jag bara pratar strunt:) Man e ju inte super nöjd men va gör man inte.. Kan man så tycker jag att man kan offra sig lite..ler.. hehe.. Spara pengarna till semesterkassan istället..

Bara hem å skrubba sig å smörja in sig så va man som ny igen..

Idag har jag å My varit i centrum medans Gabbi har varit i skolan. Passade på att köpa lite pressenter till henne.. Hon fyller ju 8 år imorgon.. Som alltid så väcker vi å sjunger å kommer med frukost på sängen å sånt..ler.. Det blev lite kläder.. Hon älskar kläder..

Igår när jag satt å öva på gitarren..så sätter sig Jonas med sin.. Gabbi ville prova å satte fingrarana bara sådär å frågar vilket ackord det är.. han säger något i stil med: Det är ett G5 minus 2..ja nå sånt det jag hör å ser framför mig är.. Ja du vet, man tar Femte strängen,minus G7med Moll Och flyttar då det fingret å får 15 kolon C18. Å då kommer Bmoll4 in å sätter ljudet i A5.. Förstår du.. med stor Lidingö dialekt..hahaha.. Ja jävlar...

Vilken grej.. Vi har ju en liten grej vi kör när vi är lite nere å vill skratta lite..Sätter igång å härmar dialekter å fånar oss.. Han fick mig att skratta så jag fick ont i magen andra gången vi träffades.Underbart!

Nä nu ska jag fixa lite lunch,Gabbi ska städa sitt rum å jag ska pyssla här hemma.. Ska försöka spela in sång på låten som jag å jonas har hållit på med..En cover.. Låten är jätte bra..Får se om det kanske blir en liten video till

Kolla! Jag har fräknar;) hihi

Och gröna ögon:)Dom skiftar..Annars har jag blå.

Jag mår bra och jag älskar mig själv så som jag är..

Puss Puss mina underbara. MUAH!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar