Välkommen!

Välkommen!

fredag 9 april 2010

Gomorron...

Börjar så bra den kan börja.
Men jag själv e jätte dålig.. Mår inte hundra.. Har varit sjuk ett tag nu.. Men det går väl över.. Men det känns lite konstigt runt bröstkorgen så jag ska ringa vården idag.. Höra va dom säger..

Det va nog tur att jonas inte kom hem vid fem igår. Annars hade jag åkt å träna igår. Nu avbokade jag passet istället.

Idag har jag lite jobbigt med andningen..Hostar så fort jag tar ett ljupt andetag.. Va inte sååå smart, tog en PW igår på förmiddan..hmmm.. Kanske ska bli frisk först..

Min lillebror ringde igår.. Dom har ju köpt nytt hus.. Blir skönt för dom att flytta in till gävle igen.. Lite kortare för oss när vi ska hälsa på dom, så där än fem sex mil kortare.Så nu får vi bara åka 17 mil:) Men va gör man inte för världens bästa lillebror och hans familj...

Nä nu måste jag ringa lite..

Ses sen. Ha en underbar trollsk dag

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar