Välkommen!

Välkommen!

lördag 10 april 2010

Lite bättre..Lite sagt.

idag med förkylningen...

Tror det är 6:e natten jag drömmer att jag å Jonas får en liten pojk eller tvillingpojkar..Hmmm.. vad betyder det..???
Jag körde Gabbi till fotbollsträningen idag.. Men va jag känner att jag saknar att vara tränare igen.. jag va innebandy tränare åt ett underbart flicklag i Gävle. F-86. Vi åkte på cup. Gick inte så bra men det blev en rolig tid där..ler.. Hahaha.. som ledare på en cup så måste man följa med laget på disko om det vart nå.. Å det blev det.. hahaha.. Små killarna trodde jag va en i laget..ler.. Tjejerna va ju lika stora som jag..eller hmmm.. e det jag som e liten kanske.. Detta va ju för ca 9 år sedan..SHIT! va tiden går..

Jag saknar att spela både fotboll å innebandy.. Men om man dansar så finns det en nackdel å det är att vristena blir väldigt mjuka å då vrickar man fötterna väldigt lätt när man jagar bollen eller när man dribblar..

Man kan ju inte göra allt. Men nu så är det spinning å löpträning som gäller..För att jag ska komma i form till sommaren/loppen. Och inte bara det..För att må bättre..

Och jag kan nog säga.. Att det spelar ingen roll om det regnar, solen skiner, haglar. det finns inga ursäkter. Finns inget dåligt väder. Att bli lite blöt har ingen dött av. Man har ju jogging skorna på sig oavsätt va det e för väder. Sen finns det vatten avstötande kläder att Pw eller jogga i. Ska man va fin får man lida pin. Men så farligt e det inte..

Nu lite info om mig som ni kanske inte visste,men nu vet ni!

Jag gick upp 30kg med my.. inte så kul.. Jag har ca tio kvar men jag e jäkligt nöjd ändå. Jag har två vackra barn å min kropp har hämtat sig jäkligt bra efter två kejsarsnitt.. Så jag ska inte klaga..

Jag gör något åt det. Har man inte fått barn så vet man inte hur svårt det kan vara. Kroppen förändras på sånna sätt som e helt overkligt. Höfterna blir bredare, antingen mindre eller större bröst. Det beror ju på gener tror jag..Huden är inte lika elastisk som före. Men den går tillbaka kanske inte helt..Men sen finns det ju vissa tjejer som går tillbaka helt. Ser inte ut som dom har fått något barn. Lite fuskigt:) hehe

Så jag tycker så här.. Ni som inte har barn. Yttra er inte så mycket om mammors utseenden, deras förhållanden när det gäller barnens far/mor..(fd som e förälder till ett/flera av barnen)Om man nu lever med en ny. Som i mitt fall.

Ni vet inget. Finns då ingen som helst anledning att ni yttrar er om det. Saker händer som man inte räknar med.

Men det som hände mig ,va att Jag friade faktiskt till min äldstas far. Han sa ja, vi skulle gifta oss men kom på honom med att va otrogen å det sista han gjorde va att misshandla mig så jag va tvungen att åka till sjukhuset.. Så nu frågar jag er.. Va tycker ni.. skulle jag stannat hos honom.. ALDRIG I LIVET! Å det han gjorde sen efter att jag flyttat med min äldsta va nästan värre. Sen har folk (som strävar efter att vara så jävla präktiga)fräckheten å nervärdera en mor/far som går vidare å kanske blir förälskad igen å hittar sin verkliga soulmate och får ett eller fler så kallade kärleksbarn. Som binder ihop alla så man blir en familj.. Så jag kan säga så här....Jag valde inte att få barn själv, jag valde däremot att aldrig mer leva med mitt första barns far.

Ni vet inget om det förflutna!! Men jag mår inte dåligt av det förflutna, jag försöker leva idag,nu.

Jag e inte bitter, jag är inte ute efter uppmärksamhet för jag får det jag vill ha, jag vet inte bäst, jag är inte bäst. Men jag älskar mig själv precis som jag är, Jag trycker inte ner andra människor för att själv må bra oavsätt om det är familj eller vänner eller främmande, ex eller ovänner. Jag är vuxen eller försöker vara det. Behandlar dom flesta med respekt. Visar inte människor respekt till varann kan man inte göra något bra åt det heller. Då struntar jag i dom istället. Sen om människor bara ser negativa saker i andra, vilka underbara människor det måste vara;) nu va jag ironisk...

Nu blev det mycket sagt. Men jag slutar med att säga att jag vill tacka alla mina goa för att ni finns...jonas,Gabbi, My, svärisarna,Mats,Lee, Nicke, Elvira, Saga, Ulrika med familj, Pierre, Marlené, Nova, familjen Bodin, Robin+dam, Micke+dam,Colan+fam,Mickis,Marie,GoGo och ni andra som int fick plats här...jag har inte glömt er....

Jag älskar er alla!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar