Välkommen!

Välkommen!

söndag 4 april 2010

Trött och halsont!

Vaknade lite titt som tätt i natt pga halsen...Jäklar va ont det gör. Apoteket nästa:)

Måste få ur mig lite..

Är det någon som tror att jag vet bäst?! Ja tydligen. Jag själv trodde annat. Men nu är det så här. Jag vet inte bäst alltid men jag vet vad JAG vill. Men ibland funkar inte det för andra.
Jag har märkt att vissa människor har det jobbigare med sig själva än jag trodde.

Tack gode gud att jag slipper leva med det. Jag gör mitt val trots försök till vänskap att strunta i dom. Tycker det är jäkligt synd för det kunde blivit bra tror jag. Tror inte hela sanningen kommit fram mellan dom.

Dom ser inte godhet bara tvivel å bitterhet. Är det för att dom är bittra själva? Jag vet inte. Men just nu struntar jag i det. Min energi går till mig själv å till dom människor som betyder mest och till dom som förtjänar den.

Därför skriver jag detta. för jag VET att dom läser min blogg lämnar kommentarer anonymt.
Ibland inte anonymt.

Slutar med att säga:

Ibland är inte förälrarna dom bästa förebilderna. Man skaffar sig någon annan med mer livsglöd,ödmjukhet, kärlek, och med mindre bitterhet å kontrollbehov.

Sinnesro bönen handlar om kärlek. Men man måste då veta vad frisk kärlek är för att kunna visa det!

12 stegen är sånt som man kan tänka på å vill man leva efter dom ska man lära sig innebörden av dom å leva efter alla inte bara ett av stegen. Man måste lära sig hur man ska göraför att det ska passa sig själv.Utan att vara kritiskt mot andra hela tiden. Känner man inte tillit till sig själv är det totalt omöjligt att känna det till andra människor.

Försöka skydda sig själv,släpp inte någon in på livet! Det är Inte ett bra motto.

puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar