Välkommen!

Välkommen!

söndag 11 april 2010

Lite info..

om min blogg sida... Det är så att jag ändrat inställningarna på min blogg och därför kan man inte lämna kommentarer hur som helst. Jag har fått några löjliga, elaka, respektlösa kommentarer som jag inte ens tycker är värda att publicera. Det ända dessa patetiska, avunsjuka och bittra människor som lämnar dessa är människor som jag valt att bryta helt med. Är inte intresserad av att höra eller veta vad dom har att säga. Betydelselöst. Jag har slutat bry mig om dom å anser att dom kan göra det samma ang mig å mitt privatliv.



Man kan fortfarande lämna kommentarer men inte anonymt.



Jag har även slutat besöka vissa sidor/bloggar pga att jag orkar inte bry mig längre. Skrev min sista kommentar för ca 2 veckor sedan. Kommer inte skriva till dessa människor igen.



Anser bara att detta ger mig negativ energi.. Jag vill ha positiv energi å det är det jag strävar efter. Jag vet att vissa människor älskar drama, någon som ser dom. Men jag gillar inte sånt. Jag gillar harmoni, kärlek, vänskap, trygghet, tillit, lugn.



Det är tur att jag är som jag är.
En vildkatt som blivit tam!


Jag måste inte förklara mig så fort det uppstår något. Vill jag förklara vad ja menar, så gör jag det. Men det finns alltid människor som missförstår vad man säger...Vissa förstår direkt,andra inte.. Så nu är det slut diskuterat!

Jag har haft en underbar dag idag...
Bilder kommer imorgon..:)


Älskar min familj så mycket!!!!

PUSS PUSS så ses vi imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar