Välkommen!

Välkommen!

onsdag 21 april 2010

Dagen..

har kommit till sin ände, för mig:)
Ligger i sängen och gör ett sista inlägg för ikväll..

Vad har hänt idag.. oj, mycket.. Skulle varit till tandläkaren men va tvungen att avboka pga at jag inte hade barnpass..

Bytt till sommardäck på våran bil..Jag själv! Har man bil kan man gott göra det själv. Iallafall ha gjort det någon gång.. Man måste inte lämna in den för att få det gjort.. Jag tror jag gjort det en gång å då va det på förra firma bilen.. Den va ju bara liiite större än den bilen vi har nu;) Så då körde jag in den på en däckfirma som fick göra det..

Lagat mat. Potatis gratäng, kotletter å sallad..Helt ok..

Jag skulle ha tränat igår...Men det dök upp annat.. Lite abstinens;) Men det blir löpning imorgon på dan å spinning på kvällen.


Det är inte långt kvar nu, 8 maj smäller det..
Jag har fått lite eller väldigt bra tips på körledare i sthlm.. Ska hoppa på en av dom..C.A.U,blir det...Hon e fan grymt bra:)

Nu kom älsklingen.. Ska kolla på V,mysa sen sussa:)

PUSS PUSS

3 kommentarer:

  1. Skaffa silikontuttar?

    SvaraRadera
  2. Silikontuttar? Nja, inte min grej men jag tycker det är väldigt sexigt med bröst.. Kanske när jag e klar med barn så kan jag fundera på det men jag är rätt nöjd med mig själv som jag är:)

    SvaraRadera
  3. Den dagen jag får dom betalade av någon då gör jag det direkt;)

    SvaraRadera