Välkommen!

Välkommen!

onsdag 21 april 2010

Förundran..

över hur sveriges väder fungerar..ler..
Våren: sol,regn, sol hagel, moln sol,moln snö, moln sol:) Ja vad säger man.. Dom högre ha lite svårt att bestämma sig.. eller så är det barn som sitter å leker med en fjärrkontroll där uppe;)

hehe..Tänk er den va:)

Väntar med iver på svar ang något som jag gjort i veckan:) Får se va det ger för resultat:)

ooohhhhhhhh..;)

Jag börjar bokstavligt tröttna på vissa av skolans fröknar.. eller jag vet inte vad jag ska kalla dom.. Vi blev lite sena med att hämta gabbi i måndags.. Hon går ju inte på fritids,än. Bara för att hon inte gör det så fick hon sitta själv ute medans dom andra gick in å åt mellis.. Sånt gör mig så jävla förbannad.. Ska barn respektera vuxna ska det väl för fan vara ömsesidigt..eller?!

Hon kunde ju fått gått in å väntat iallafall.. SKÄRPNING!

Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar