Välkommen!

Välkommen!

måndag 12 april 2010

Underbart..

Igår när vi va hos svärisarna. Så va jag på toa innan vi skulle åka hem. Som vanligt så smörjer jag in händerna med deras undertbart fräscha handkräm.. Jag möter Jonas gulliga pappa som frågar om jag gillar den.. ja sa jag den e super... han försvinner en liten stund.. Jag å resten av familjen klär på oss i hallen när Owe kommer in med en burk där han har pumpat ur handkräm.. han e för gullig.. Det tycker jag e ödmjukhet med omtanke:)
En liten grej kan bli jätte stor beroende på handling. Vare sig det är negativt eller positivt.

Jag älskar verkligen det där lilla extra. Det där som kommer från hjärtat.

Behöver inte vara stort kan va en liten sten, kan va ett snäckskal man hittat på stranden. Ja vad som helst som gör att det blir speciellt. Sanna är lika dan. Hon e en av de ödmjukaste å kärleksfullaste människor jag någonsin träffat.

Förstår varför bröderna M är som dom är. men inte bara pga sina föräldrar utan för att dom är som dom är.

Nä nu är det dax för att mysa med älsklingen i sängen med en film å massa kärlek!


Puss Puss å gonatt med er alla underbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar