Välkommen!

Välkommen!

fredag 23 april 2010

Nu är det dax!

Att lägga upp en låt.. Den är inspelad på mobilen så ja.. Det kommer bli bättre.. Men jag ÄR nöjd:)

Here goes!


Trodde ni att jag skulle filma mig själv.. Vi tar en sak i taget va:) hehe

Kom gärna med kritik.. Bra som dåligt.. Detta e då en cover på en låt som jag aldrig hade hört förr, trodde jag sjöng som henne men icke.. jag gjorde min egna grej med den.. Orginalet är superfint.. Men man måste inte alltid göra som dom gör:)

Jag vet va jag kan, å inte kan men det e kul å höra vad andra har att säga:)

Puss puss

7 kommentarer:

  1. SHIT! är det du som sjunger sötnos?!?!?! Helt jäkla grym röst! Fortsätt som du gör! Beundrar dig i massor! Pussar Eva

    SvaraRadera
  2. Ja,det är jag som sjunger..Tack gumman, det där värmde:) Du vet att jag beundrar dig..Din styrka..Pus puss

    SvaraRadera
  3. Lika bra som alltid gumman... Puss puss från ditt största fan...:) Puss och kram Carola Forssling

    SvaraRadera
  4. Njaa..det var väl så där. Du låter lite som en man. Men så suger ju inspelningen oxå.

    SvaraRadera
  5. hahaha..som en man.. ja det va nå nytt:) Då har jag ingen skrikig tjejröst i allafall..;) Ja inspelningen e ju inte den bästa.. rätt långt ifrån men man gör det som går.. Gjorde faktiskt två inspelningar.. första sjöng jag ut fullt.. Gick inge vidare..haha.. det klarade inte micken på mobilen(det bara sprakade). Så jag fick hålla bort den å sjunga mot ett annat håll..men jag e rätt nöjd ändå:)
    Men tack för kommentaren alla kommentarer är välkommna:)

    SvaraRadera
  6. Grymt bra Katja!!! Inte visste jag att du hade sånna talanger... Väntar med spänning på att få höra mera... Ha d gott! Kram Anna Silver

    SvaraRadera