Välkommen!

Välkommen!

fredag 9 april 2010

En hektisk..

dag idag.. Jag hade inte ens hunnit duscha.. Men när Jonas kom hem från jobbet så fick jag avlastning..

Passade på att fixa till ett bad..kanske inte helt rätt när man e sjuk men inte helt fel heller... Det va såå skönt..
Får se hur natten blir...hmmm...

Så skönt när man kan börja ha sina kläder i garderoben igen..Direkt efter att jag fått My så står jag å Jonas i sovrummet å går igenom kläder.. Jag tar fram ett par jeans som jag hade när jag träffade Jonas. Kolla va jag hittade..Jonas tittar på mig med frågande blick å säger. Va gör Gabbis jeans där.. jag tittar på honom å säger..men gubben det är ju mina jeans.. ler.. oj, jävlar säger han bara. Säger till honom: detta har jag som mål när jag är klar:)

Ibland är det bra att ha mål..När man nått det så kan man fortsätta med något annat. man tar en sak i taget, för blir det för många saker man ska ro hem så blir det bara fel å massa onödig stress.

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen å mysa lite med film å massa kärlek..

PUSS PUSS Å GONATT PÅ ER ALLA MINA UNDERBARA LÄSARE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar