Välkommen!

Välkommen!

måndag 19 april 2010

Self Discipline!!

Försöker jag ha när det gäller maten.. Har jag när det gäller träningen.. Jag anser att man INTE behöver/måste ha en personlig tränare för att vara seriös med sin träning.. Vill man så går det.. Man kan få lite coaching men sen e det upp till en själv.. Man väljer ju själv om man vill ha en personlig tränare. Jag väljer bort det..





Jag personligen tycker att det e lite för mkt.. Det kostar pengar, många tycker det e lite status men jag tycker det e lite nördigt.. Visst det kan va kul å ha lite peppning..men va händer sen då.. ska man ha en som står bakom ryggen jämt å talar om hur man ska göra.. Jag tror risken finns att man slappar till om man brukar ha en "PT". Men det är va jag tror.. Det har blivit en inne grej.





Jag är stolt och stammis på friskis å svettis.

Jag anser att dom e lika duktiga som något annat gym.. Som på vårat F&S, instruktörer som e brandmän,fitnessmedaljörer. ja u name it!.Positiva, glada, trevliga.Alla åldrar.Billigt. Man måste inte vara snygg när man tränar,visst det kan kännas bra för en själv att ha snygga kläder.Men det e inte ett måste. Men det finns dom som stylar upp sig innan dom ska träna.sminkar sig å så:) Why!!!!??? Man ska träna, inte ragga å dejta!!



jaja, nu ska jag ta en pw i solen å fundera lite på framtiden:)


Puss Puss

2 kommentarer:

  1. Håller med om det där med personliga tränare. Det har mer blivit en hype än något nödvändigt. Man kan reda sig själv och ge järnet ändå ju :) bara man har motivationen och diciplinen!

    Men man vet aldrig, man måste vara liiiite snygg på gymmet iaf eftersom det är där alla heta biffar hänger (gäller singlar dårå) haha ;)

    SvaraRadera
  2. hehe..klart man vill va lite snygg.. Känner man sig själv snygg ska man vara snygg.Då blir man snygg oavsätt kläder. Är man endast snygg för andra så e det ingen idé. Med självförtroende, självdistans,styrkan,ödmjukhet och massa kärlek till många. Och ett vackert leende.. Vem e inte snygg då:)

    SvaraRadera