Välkommen!

Välkommen!

onsdag 14 april 2010

Lunch mys...

i vårsolen e vad jag å tjejerna har nu..Det är såå varmt å mysigt.Kom ju på en ny sak nu.. Att man lär sig saker varje dag:)

Jätte svårt att få my i skuggan så jag tog parasollet till vagnen å satte fast det på matstolen.. Nu kan även hon njuta av lunch i skuggan:)
Jag hoppas att min träning, peppning och all min livsglädje smittar av sig på er andra där ute.. För jag är sannerligen en fruktansvärt glad å harmonisk människa just nu.. Känner att det mesta flyter.. Ibland kan man ju få botten napp men det är bara veva in å kasta ut draget igen;)


Spelar ingen roll vad andra tror om dig, så är du fortfarande du. Men en sak. Hur Du själv uppfattar dig kanske inte alls stämmer med hur andra uppfattar dig! Och det är då man ska ställa sig frågan.. Vad gör jag nu? Hur går jag till väga? När man ska leverera något.

Oavsätt va det är så ska man leverera det i mästraklass! Det är ett av mina motton. Ett annat är va ärlig och sann mot dig själv!

Nu ska jag fortsätta njuta i solen..

Mitt vårtecken är: Mina fräknar kommer fram som e så gulliga;)

Ha nu en underbar forsatt dag.. För det ska jag ha.. Sen vill jag gärna höra va ni har gjort så lämna gärna en liten kommentar ..Jag tycker det är kul å läsa vad andra oxå gör...

MUAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar