Välkommen!

Välkommen!

tisdag 20 april 2010

Underbara..

dag.. Dagen började med att jag lämnade min underbara dotter på skolan..
Möte på dagis.. Träffade My's fröknar... så goa.. Kommer bli jätte bra där tror jag..
Dagens outfit..
Lunchmöte med underbara govännen Cicci.. Vi åt lite gott på Blåbär som ligger på Odenplan.. Kan jag varmt rekomendera.. litet å mysigt..

Åkte in till sergel..försökte hitta en cool basker..men ingen lycka..får se om det blir någon annan slags huvudbonad:)
Jag gjorde även Gamla stan osäker..:) Ska fixa akupunktur kulor i öronen igen.. Hjälpte för mig iallafall..

Har hunnit med väldigt mkt idag.. Handlat mat,lunchat inne i stan, sprungit lite andra ärenden...

Nä nu ska jag lägga tjejerna:)kommer igen senare..ler
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar