Välkommen!

Välkommen!

tisdag 20 april 2010

Vad gör man..

om man kan sjunga... Acapella, stämma, lead och har gehör... Jag är inte skolad, jag kan inte läsa noter, jag har scenskräck, jag kan inte spela ett enda instrument(jag håller på att lära mig spela gitarr), jag e bara en småbarnsmamma som älskar att sjunga..

Visst har vi alla drömmar..

En blind har drömmar om att se, En döv har drömmar om att höra, En lam har drömmar om att gå... En tondöv har drömmar att kunna sjunga.. Ingenting är omöjligt.. Vägen till våra drömmar kan vara en helt annan väg än vad vi förväntat oss..

Det gäller att se den bara.. kanske är det en väg som man inte vill ta men måste.. För att nå dit.. Ja, varför inte.. Jag ska nog ta språnget:)

Sug på den ni:) Kärlek i massor till er alla mina besökare.. Jag är inte alltid lycklig å glad, jag är människa.

PUSS PUSS

3 kommentarer:

  1. Sjung i kör..det är jätteroligt!

    SvaraRadera
  2. Det kan jag hålla med om:) Jag ska besöka en rock kör på måndag faktiskt:) Letade lite körer här i sthlm.. Men det är svårt att hitta dom..Har du några bra tips vart man kan hitta en bra kör? puss å kram

    SvaraRadera
  3. Caroline Af Ugglas har en kör som sjunger modern musik. Ganska så simlpet med bara två stämmor men roligt. Kostar drygt 1000 kr per termin. www.korforalla.se
    Sen finns ju Gabriel Forss gospelkör som finns på www.dukansjungagospel.se
    Annars är det enkelt att googla på kör eller gospelkör i stockholm men många av dem har uttagningar och grejer...men fjorton rep i veckan.. Jag skulle nog rekommendera någon av det två översta!

    SvaraRadera