Välkommen!

Välkommen!

torsdag 8 april 2010

Nyttigt..

Och gott..


Gjorde lite fruktsallad igår kväll till mig,Jonas och Gabbi.


Olika frukter å C-nötter..MUMS! Ville ha blåbär oxå men dom va inga fina..


Idag har jag och tjejerna varit på Lekiz. Det har varit så kul där.. Fika lite, busa massor:) Farmor va oxå med...Och Tilda, gabbis kompis.


Gabbi å Tilda köpte kladdklibbisar:) vet inte vad dom heter. Sånna som finns i automater. Gabbi köpte två och fick en groda.. Som hon gav mig. Jag älskar grodor. Speciellt den där djungelgrodan som e lysgrön och röda stora ögon, sugkoppar på varje tå.. ni vet vilken jag menar.. Finns ofta på tavlor å andra saker.ler.. Jo, åter till gabbis sak. Jag fick ju en groda av henne..Terapi groda, sån där man kan sitta å klämma på..jätte söt:)


Älskar mina tjejer jätte mycket..:)Farmor och jag upptäckte att My är tokig i russin.. Jisses!Det va såååå gott,tyckte hon..hehe

Sitter å överväger om jag ska träna ikväll eller om jag ska vänta tills jag e helt frisk... Det e ju bara core. Inte spinning..

Vi får se.. ska försöka klura ut hur fan jag ska lägga in låten..

ses senare

PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Och snart fyller lilla russin prinsessan ett helt år! Det känns som att det var igår vi kom in till er på bb och fick se en liten nyfödd skrutt. Den stora prinsessan fyller också år väldigt snart! Lite önskelistor vore på sin plats tycker jag :)

    Pusspuss !

    SvaraRadera