Välkommen!

Välkommen!

onsdag 27 januari 2010

What a day...

it is today...


Vi fick sova ut idag.. utan väckning av My.. Såååå skönt.. Hon sov hela natten.. Så jag va tvungen att gå in å kolla om hon andades. Å, jo det gjorde hon..

Jonas körde Gabbi till skolan idag..Så slapp ja stressa.. Ska ta en lång prommis till åkersberga C idag...

Hade träning igår.. Åkte dit men det va fullt på spinningen.Så det fick bli ett pass core istället.. där va det inte fullt. Men nu e det bokat så varje tisdag,torsdag och söndag så blir det spinning. Sen blir det PW:s på onsdagar,fredag och lördagar..

Hemma från en skön prommis.. Köpte ett par skor till My.. Hon går ju för fullt nu.. Om jag visste hur man gjorde när man lägger in en video så skulle ni få se henne gå..ler.. Jag har inte klurat ut det än.. Men om ni vet hur man gör så skulle det va snällt om ni kunde hjälpa mig..

Sen köpte jag tre pet shops till Gabbi.. Lika ska va lika.. Får My så ska Gabbi ha,lika ska va lika..

Hon hade en kompis här som hette Isabell. Vilken go unge.. Dom fnittra å skratta å busa å hade sååå kul.. Allt va som det skulle tills Gabbi skulle lägga sig.. Hon fick vinterkräksjukan.. så nu springer vi å torkar kräka hela kvällen.. Förhoppningsvis slutar hon kräkas snart å får sova lite,min lilla stjärna..Hon e så dålig.. Det finns inge värre än när ens barn e sjuka.. Man önskar man kunde byta plats med dom.. Skydda dom från allt.. Men det går inte..Hur mycket man än vill det..

Sköt om er.. Tyvärr blir det inga bilder nu.. Får ta det imorgon.. Nu ska jag sköta om lillan..

Citat: Ad acta!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar