Välkommen!

Välkommen!

torsdag 28 januari 2010

Torsdagen..

e man trött som bara den.. Fick springa hela natten pga att Gabbi fick V-kräksjukan igår.. Heeela natten.. Det va så jobbigt för henne. Men hon är ju så duktig..Vi får se om vi klarar oss.. men det e tveksamt.. jag känner av något i kroppen men både igår å idag tog jag å Jonas pepparkorn.. Får se om det hjälper..



Igår fixa jag även klart dragningen av fibern.. Jonas satt å tittade på.. Tror nog att han va lite impad av pillet jag höll på med..ler..När jag sen va klar med att sätta fiberboxen där vi tyckte den skulle sitta va det bara å kolla så att internet funkade.. Det e ju klart det gör..;)

Jag bokade upp tvättstugan så vi kunde tvätta alla sängkläder å resten av tvätten.När jag ska ha i tvättmedel så upptäcker jag detta..Kan dom ha måttat fel montro..ler...Bara liite kanske;)
Det va bara att tömma.. Gör om gör rätt...

Va tvungen å lägga in detta söta troll...ler.. En klasskompis till Gabbi fick för sig att förgylla dagen med skratt på skolan bara sådär..



Detta kan underlätta när My ska lära sig äta.. Hon provade det första gången igår.. å det blev succé..ler.. inte bara för henne utan oxå för Jonas..
My går j för fullt så jag tänkte att jag skulle köpa nya skor.. Ni vet när man sätter på något på en hunds tass.. Dom lyfter så där överdrivet högt.. så gick my i sina nya skor..ler


My's nya skor.. Som jag köpte igår... Vill inte väcka Gabbi så jag visar hennes P-shops sen...
Tänkte att jag skulle åka till affären å köpa en tidning å lite gott till Gabbi. jag visste att det snöa.. men det va ganska mkt som kom inatt..Nu e det sånna där julaftonsflingor ute.. Vackert..Men nu får det bli vår sen lååång varm sommar...


My har varit väldigt kinkig på sistone.. Vi har inte riktigt förstått varför tills nu.. Hennes femte tand har dykt upp..ler.. Så nu har hon tre nere å två uppe..ler..

Träning idag..Spinning en timme.. oh yes!!! Ska bli skönt att få komma iväg å träna....
Får se om jag kan pressa mig själv lite mer nu då.

Den 26:e februari bokar jag kryssningen med Birka Paradise. Dom som ska med hör av sig till mig senast 20 februari så jag vet hur många vi blir..

Ska kanske boka konsert som är i mars oxå. 30 seconds to mars.. Får se om jag får med mig Jonas annars får jag ragga med mig en vän. Det e många konserter i sommar oxå..
Citat: Cogito Ergo Sum!
puss puss

1 kommentar:

  1. Åh vill du gå på 30 seconds to mars?? Mats och jag har tänkt boka biljetter. skulle va skitkul o se dom live! Tvinga med dig Jonas!

    Du får hälsa så mycket till lille sjuklingen att hon ska krya på sig! <3

    SvaraRadera