Välkommen!

Välkommen!

tisdag 12 januari 2010

Andra dagen på min nya...

början.. å det går som smort...

Upp tidigt idag oxå.. idag va jag skit trött.. hade väldigt svårt att komma upp... My har börjat sova i sin egen säng nu.. andra natten själv i sin säng...å det funkar oxå bra..



Käkade lite lunch idag, i sumpan. Nå ställe som mina matglada arbetskamrater brukar åka till. Det va väldig god buffé där..




Min tillfälliga arbetsplats nu innan jag flyttar in till försäljarna. Jobbar ju bara 40% just nu.



Trafiken hem e så jäkla tråkig.. Alla ska hem samtidigt, alla vill först och antingen hamnar man bakom en jäkla snigel som kör 50 på 90 väg.. Vilket stör mig sååå jäkla mycket.. Lägg er i rätt jävla fil då så vi andra som inte vill ligga i 50 kan köra om....

Passade på att ta ett spinning pass idag..Medel.. men fan va jobbigt speciellt när man glömmer sitt jävla vatten.. Smart katja..... Men va skönt det är efter.. nu börjar allvaret med träningen.. Framöver blir det mixad träning.. Spinning, Ki-Box, Dansafro och PW.Och rätt kost.. Då måste det ju hända nå..ler..



När jag kom hem från träningen står maten på bordet. Jonas har fixat wook.. Älskar dig min duva! Va grym du är.. Kan ha det bättre.. Nope! Jätte gott va det.. Å, massa vatten till..hehe

, nu ska jag hoppa in i duschen sen sitta å kolla på heroes med Jonas.. Tjejerna sover redan..å kl är nu.......21.15.. å yes!

Sköt om er så ses vi imorron...

Citat: Post Nubila Phoebus!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar