Välkommen!

Välkommen!

fredag 22 januari 2010

Fredags myyys...

idag...med Jonas å Gabbi...

Är det någon av er som kommer ihåg dom här djuren.. När jag va liten samlade jag på dom här.. det e typ Mockadjur eller nå.. Man skulle samla do´m i familjer.. Det fanns möbler, hus ja det mesta. Som dagens pet shops.. men nu e dom tillbaka.. såg dessa i onsdags när vi var på BR i TäbyC. Vilken nostalgi..ler





Igår när jag tog en promenad till centrum så va det så tungt att gå med vagnen.. Det e ju så mycket modd.. Men det gick.. Men så kommer jag dit å ser att arbetet till det nya centrumet e i full gång.. Visst e det vackert;)


Igår på träningen så skulle jag ha spinningpass men det fa fullt så det blev ett core pass.. inte så jäkla kul pass men säkert väldigt nyttigt för rygg,mage rumpa.. ler.. Ska väl ge det en till chans men spinningen i första hand.. Det positiva e att jag inte känner nå i magen alltså musklerna pga snittet.. Så situps för mig e ingen match nu.. men däremot fick man ju känna av andra muskler som man hade.. Hade faktiskt lite träningsvärk idag.. skönt... Söndag blir det antingen spinning eller ki-box.. Vi får se..


Va till kirurgen idag.. Det positiva e att jag e frisk.. Men.....fick ett annat besked.Vilket jag ej tar upp här..Och jag fick även några visdomsord av läkaren/kirurgen.. Ska VI ha ett till barn måste det ske inom ett år eller 1½ år.. Pga vissa saker... som visade sig..


Visst ett barn till sen e det fan bra.. men jag e liiite osäker om jag vill ha ett till.. Med tanke på kroppen..

Detta är då lillaSuper Nova och min lillebror Pierre,på babysimmet.Mamma Marléne fotar..


Jag håller oxå på att öva å lära mig låten till Brorsans dop...Lilla underbara superNova ska döpas.. klart tokfaster ska sjunga..hmmmm..mmm..det kan jag nog göra..Kommer även bli fadder till min lilla super Nova..Vilket privilegium!!! Nä, nu ska jag återgå till min familj här..


Citat:Ad acta!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar