Välkommen!

Välkommen!

onsdag 13 januari 2010

En vit och....

Väldigt vacker dag.. Lämnade Gabbi idag på skolan.. Passade på att ta en prommis på ca en timme.. Kallt men skönt..



Sitter å funderar på om jag ska ta en sväng till gävle i slutet på månaden.. Men jag vet inte..Sitter oxå å funderar på om Jonas mamma å pappa har hittat någon lgh i spanien som vi kan bo i när vi ska dit.. Skulle ju vara så underbart att få åka till Spanien i år.. vi ska boka flygstolar ikväll,när jonas kommer hem..så det är klart..

Lika så till Gotland men vi ska se vad vi kan ordna där..ler...Kanske ska försöka ordna så man bygga nå på gotland.. Nå litet semester hus men det kostar ju lite..


Om man inte har en början som en stomme till nå hus.. ja just det det har vi ju..ler..
Om vi pratar lite med Tjejernas Morfar..ler..Kanske kan ordna nå där..

Sitter å kolla upp några konserter oxå.. så får vara VI ett tag..jag å jonas..


Dricker mitt favvo te men äter oxå en av mina favvo kakor..ler.. ja, jag vet.. jag ska inte.. men just nu får jag d.

Båda tjejerna sover..Nu får man lite egentid.. Ska kolla upp motiven till min sleeve som jag ska göra.. Mitt liv på armen.. d ni.. Eller inte mitt liv men där allt vände till det bästa.. My, gabbi, jonas, tidigare förhållande(att jag tagit mig igenom dom), min behandling, min bror å hans familj, Dom nya människorna som kommit in i mitt liv å gett mig mycket.. ni är inte många men ni finns där.. musiken, dansen,blommor...




Vi har bokat resa till spanien.. men bara flygstolarna.. sen boendet fixar vi lite senare.. Ganska billigt faktiskt..

Nu ska jag gå å sussa lite..
Citat: A Priori!
Puss Puss











1 kommentar:

  1. JAG tcker verkligen du ska ta en resa till gävle! och då ska du banne dig ta dig till mig oxå!
    Och du, de där Teét är min favorit me =) unerbart gott!
    puss

    SvaraRadera