Välkommen!

Välkommen!

fredag 1 januari 2010

Första dagen...

på det nya året..2010. Solen skiner det är -7*. Mös med Jonas på morgonen.Började dagen med frukost och en lång PW. Så skönt. Har både hunnit med det ena och det andra idag;) Får se vad det blir idag..


På Nyårsafton..

va det riktigt trevligt. Vi blev fem vuxna och fem barn. Vi åt god mat å drack gott. Vi skrattade mycket å jag tror vi åt världens godaste cheesecake. Karin hade gjort den själv.. Jag skulle ta en liiiten bit men slutade med att jag åt tre stora.. herre jisses va god den va.. Jonas älskade den oxå. Tiden gick jätte fort. Vi spelade lite wii sen blev det tomtebloss och raketer vid 12 slaget. Lite skålande med Martini Asti och massa löften å kyssar.


Tillbaka till idag...
My e så trött, somna här i soffan bredvid mig. Gabbi hos en kompis. Jag ska strax hoppa in i duschen. ser å känner mig lite sliten sen igår. Så jag måste piffa upp mig lite..ler som ni ser.här nedan .hehe..
Liten stund senare....




Nyduschad och mys med älsklingen...å en busig My. Gabbi trött men glad.


Citat: Amor Vincit Omnia!



PUSS PUSS



1 kommentar: