Välkommen!

Välkommen!

onsdag 6 januari 2010

Nu e det vinter..

kallt som fasen. idag.. -17*.

Gick en lång promenad med vagnen. Lite kallt va det.. men ganska friskt..ler.. man vakna ju iallafall. Gabbi har varit hos sin kompis Tilda idag. Åkt massa pulka å snowracer.

Jag har gjort massa ärenden i centrum idag. Handla från apoteket och mat. My har badat med pappa. Passade på att blogga lite då.
Det va lite kallt i bilen dock. Fan va svårt det va att skrapa rutorna. Isen satt som gjutet.

Nu är man hemma å tar det lugnt. Imorgon börjar skolan för Gabbi. Kommer blir svårt att väcka henne tror jag. Hon har lite ont i magen. Så jag ska även ringa vårdcentralen så vi får kolla upp det. Kan va UVI. Inte så kul.. Då blir det pencilin.

Försöker planera in en kryssning i slutet av den här månaden eller i slutet av mars. Men fan man måste va som en jävla iller på folk för att dom ska haka på.. Skulle va så kul å åka ett tjejgäng. Det va ju ett tag sedan man gjorde nå sånt. Så ni som läser det här.. Vem som helst.. häng på!! Alltid kul att lära känna nytt folk.. Hur får man annars vänner?? Va inte rädda nu, jag menar det.. Hör av er.. Jag e på.

, dax å göra lite nytta;)

Tillbaka till verkligheten...

Citat: Acti Labores Jucundi!

Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar