Välkommen!

Välkommen!

måndag 4 januari 2010

här hemma...

händer det lite saker...

My har listat ut vad pappa Jonas fobi är. KLADD!! Åh, det e sååå kul att försöka ta skeden när han ska mata..ler.. Detta är hur jag äter nu. Mycket sallad å kött av olika slag. Inge potatis, pasta ris eller socker och bara lite av mjölk produkter. Försöker att bli nyttig å få igång kroppen igen..

Gabbi provade mina glasögon.. va tvungen att lägga in fotot. Hon e ju sååå söööt. ler.. lill sparvöga...


Jag sitter med min gitarr i soffan och försöker lära mig. Lost med Anouk..

Det går.. sakta men säkert. Kan den snart. Kan ju ackorden men man ska kunna sjunga samtidigt oxå..ler.. å det e fan inte lätt.. Men snart så..ler
Så när den e klar så ska jag lägga upp den här. När jag sjunger (kanske spelar) och jonas kompar.
Jonas sitter å spelar in för fullt och ska väl mixa lite.. Gabbi är hos Farmor å Farfar(bonus).
Jag uppdaterar här lite. My e vild som en vettvilding i soffan. Har fullt upp med att passa gitarren,kolla my och blogga samtidigt.. Tjejer kan dom;) hehe
Nä, nu ska jag åter gå.. Kanske skriva en lite text som jag brukar göra.. Men nå annat som e viktigare. Kanske göra lite musik med hjälpa av Jonas. Ligger massa texter överallt men sen blir det inge mer.. kanske har en riktig hit här som ligger å skräpar. Vem vet..
Ses!! Å till nästa inlägg..ta en dag i taget...
citat: Labra Lege!
PUSS PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar