Välkommen!

Välkommen!

måndag 25 januari 2010

måndag igen...

upp tidigt å jobba.. ganska skönt att jobba lite..

Minsta e sjuk..Gabbi e lite snorig å täppt i näsan...så det e ju inte så kul..men dom blir nog friska ganska fort.. barn har tendensen att bli det...

Imorgon e det träning igen.. ska bli riktigt skönt att utmana sig själv å sin kropp.. får se vad man pallar..Hanna e grym på passen...

Jag blir så förvånad varje gång.. Att vissa brudar/grabbar som e så centrumkåta tror att så fort man skriver nå inlägg på sin blogg eller liknande så tror dom att det handlar om dom.. Dom slutar aldrig att förvåna mig.. Jag tycker så synd om dom...Det blir liksom sandlåde nivå på tjafsen..Eller att att dom inte har något liv å har så tråkigt i vardag att dom måste skapa dramatik.. Om man kommit över någon varför ska man då ge pikar å påminna om sånt som e dåtid.Om man nu gått vidare??... Vi lever i nuet.. Men vissa förstår inte sånt, utan kan verkligen inte släppa det..


Skulle jag gå runt å tänka på sånt hela tiden så skulle jag inte funka som en normal människa..

Va det så jobbigt å läsa att jag e lycklig med Jonas och att även min kärlek e besvarad, att ni va tvungen att kommentera på det sättet som ni gjorde. Så jävla onödigt.. Det e verkligen sandlådenivå! Jag vet att många håller med mig..


Men alla har vi råkat ut för dom...
Det värsta e väl att även killar kan vara det.. å det e ju underbart...hahaha

Som jag sa tidigare.. Titta på era egna problem, innan ni ska rätta till andras!

Hoppas ni andra där ute har en bra måndag... KÄRLEK!!!

Citat:Amor fati!

Puss Puss på er

1 kommentar:

  1. bra där! Håller fullständigt med!=)
    det känns som av det jag har läst att du och jag har gått igenom exakt samma sak!
    It´s not you´re fault honey!
    kram

    SvaraRadera