Välkommen!

Välkommen!

lördag 2 januari 2010

Egna åsikter...


får man ha...


Mycket får man tycka men snälla Anna Anka alla e inte avis på dig..Jag ser dig med förakt pga din okunnighet när det gäller vissa saker du säger. Du har ju fan NOLL koll gumman lilla. Man kommer långt med pengar men med kärlek så kommer man längre..I don't wanna be like u,ever!!..


Jag säger inget om hon har fel i allt hon säger men hon resonerar ju helt sjukt. Diggar hennes ärlighet och självförtroende men ja.. Säger inget mer.. Jag är inte perfekt... Kommer aldrig att påstå det. Men vissa människor som klagar på andra men så har dom gjort eller gör lika själv. Ta en noga titt i spegeln och tänk. Jag förstår det inte bara.


Alla är bra på någonting oavsätt om dom e patetiska. Man har ju stött på både killar och tjejer som är det. Man tycker bara synd om dom. Dom vet inte bättre. Och många vill inte lära sig.


Människan vill gärna va perfekt,men det är omöjligt.

Så länge dom inte skadar eller sårar någon som står mig nära eller gör nå mot mig så skiter jag i dom. Men kliver man över den gränsen får man stå sitt kast. Ta konsekvenserna som en normal person. För konsekvenser lär det bli. Det blir det,oavsätt vad som sker. Men det kan bli positiva och negativa. Sen beror det ju på hur mogen i sinnet man är.. Vissa växer aldrig upp.


Ja, jag e irriterad idag!!!! Jag har slutat röka!!! För min egen skull inte för någon annan.


Tog en PW idag med vagnen. Väldigt skönt. Men nu ska jag umgås med familjen.


vi ses i morgon. Förhopningsvis en trevligare Katja då.


citat: Ad libitum!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar