Välkommen!

Välkommen!

onsdag 20 januari 2010

Onsdag...

idag..
det har hänt ganska mkt i dag.. Gick 6 km idag i modd..jätte kul va det.. Men jag tror att det e väldigt bra..för det blir ju lite tyngd att skjuta på en vagn som knappt rör sig pga att här i Österåker e dom så sjukt dåliga på att ploga... Dom vägrar sätta ner skopan dikt mot marken och har den ca fem cm från marken.. OJ, va mkt som försvinner då...INTE!!!

Men bra för mig.. Det blev extra hård promenad.. Igår hade jag ett spinning pass. Det gick ju betydligt lättare att orka med heeeela det tunga passet MED vatten.. Och en liten handduk som man kan torka bort det som rinner in i ögonen..haha..

Jag å tjejerna va till Täby C för att kolla in lite saker.. Vi köpte en liten mjukis hund åt Gabbi.. Vi va å åt mat på en "Äkta" italiensk restaurang. Stenugns bakade pizzor,Italienstyle;) Jag å Gabbi delade på en å så fick naturligtvis My smaka liiite av mig.. Vilket misstag.. Hon bara älskade det... ler.. Sen åkte vi hem till Pappa.. som väntade på sina tjejer...

Imorgon har jag oxå ett spinning pass.. Skönt.. Men som jag sa tidigare så får jag så jäkla ont i magen vid varje pass så nu har jag bokat tid hos kirurgen som gjorde snittet... Ska dit nu på fredag.. Får se hur det går.. Tjejernas farmor ska vara barnvakt några timmar. Så vi får se vad som händer..Fredag blir det oxå lång PW likaså på lördag å måndag.
Jag har fått ett nytt måste.. Måste bara dricka en sån här efter passet.. gott.. uppiggande och gott...ler
Nu håller både jag å Jonas på att somna framför tv:n så nu e det natta..

Syns imorron mina underbara....
Glöm nu inte att kolla upp om ni kan följa med på tjejkryssning..Fredagen den 26 mars med birka paradise. Kolla upp med era vänner å följ med.. Inlägget före står lite mer.. Åldersgräns 23 år. Vid vissa undantag finns det möjlighet för yngre att följa med.


Citat:


PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar