Välkommen!

Välkommen!

måndag 18 januari 2010

Måndag igen...

Imorgon e det träning igen.. Spinning som gäller.. Kör det tre gånger i veckan sen blir det långa promenader på några km i väldigt snabbtakt.. Har inte stått på vågen än för det e inte min grej.. Tar måttbandet istället.. mycket smartare.. men sen kommer jag väga mig när jag har en månad kvar till vadet.. Men det e alltid kul när man ser kilorna rasa..
Jonas e snart klar med inspelningen.. Han har lagt, gitarr,trummor, kanske blir en stämma.. Sen ska jag inta position vid micken...Sjunga in.. Sen när allt e klart så ska jag lägga upp den här.. så ni får ge positiv å negativ kritik.... Han e så seriös i allt han gör när det gäller musiken..ler.. Jag hade tänkt mig akustisk gitarr kanske hans stämma och jag sjunger.Alltså göra det bra men jag tycker det mest e roligt å gör det som en kul grej....


Jag påväg som vanligt..

Lilla Nova på sitt första babysim och hennes pappa Pierre(min lillebror)..Min lilla SUPERNOVA!! ler.. Sötungen..


Min älskade bästa killkompis i Gävle, Peter men jag kallar honom GoGo. Som jag saknar som bara den.. Sen har vi några andra vänner oxå men denna underbara herre står mig närmast i hjärtat..


Sen har vi Oscar... Kan jag säga nå mer.. Goding... Saknar honom oxå jätte mycket..Men det va kul att han å hans dam, Åsa å det nyaste tillskottet kom på My's dop..

Jag saknade många vänner där..Många jag ville skulle komma men som det blev ändring på.. Lite synd..
Nä nu har jag fått nog med bloggen för idag.. nu ska jag myyysa med baby.. Tjejerna sover redan;) mohahahaha!!!!
Massa pussar till er alla.. så syns vi imorgon..
Citat: Pro sensa communi !

2 kommentarer:

  1. Nån av snyggingarna gay and single? ;)

    SvaraRadera
  2. Daniel: jag e ledsen.. Ingen av dom e gay.Peter e singel..:D men väldigt gulligt av dig.. ler... Men jag har två som e bi.. om det skulle va nå;) puss puss

    SvaraRadera