Välkommen!

Välkommen!

torsdag 7 januari 2010

vad hade dagen att erbjuda..

Började med att lämna Gabbi på skolan,i samband med det så tog jag en prommis på 45min.

En bild från vägen, passerar detta när jag går. Ligger precis vid vattnet.

Frukosten idag bestod av 2 mackor med sallad(ligger under osten och det som blev över från dagen före),ost, skinka. Ett glas juice och ett glas te.

Middagen igår bestod av rostbiff och sallad.. ok.. liiite egna pommes..ni ser dom vid salladen.. men jag ska verkligen försöka att låta bli potatis å pasta å sånt. kanske inte så roligt men men..
Efter att jag hämtat Gabbi från skolan så fixa jag lunch. Det blev pannkakor med hallonsylt å glass. Ingen va gladare än hon..ler..
Vi var tvungna att åka till vårdcentralen med Gabbi. Så hon fick ta lite prover. Jätte duktig va hon. Tjejerna passade på att leka i barnhörnan där i väntan på provsvaren. Dom hade kul där.. eller va tror ni..

När vi var klara så fick Gabbi en liten belöning för att hon varit så duktig.. Annars brukar hon va hysterisk när det gäller stick å sprutor å sånt. Jag vet att man inte ska belöna med mat å godis å sånt.. Men hallå.. vem kunde motstå Åkersbergas glass;) Inte ens jag.. Gabbi tog melon och choklad/hazzelnöt och jag tog Cappuccino och choklad. My fick smaka lite glass av mig. Men sen va det vällingen som tog över där. Hon sov på vägen hem i bussen.
Jag va lite trött när vi kom hem men tog ett kort iallafall. Man måste ju bjuda på sig. ler.. Ser riktigt munter ut;)haha...
Nu ska jag göra lite middag sen mysa med tjejerna. Inväntar darling som jobbar. Ska tappa upp ett varmt bad åt honom. Tända lite ljus å sånt.. Han har haft en skiiit dag idag. Så han behöver lite uppmuntran. Han e bäst!! Sen blir det lite mys med lite fika framför tv:n...
Men nu ska jag återgå.. så förhoppningsvis så har jag nå intressant att skriva om imorron..
En liten påminnelse: Massa kärlek till mina nära å kära!! Älskar er!!
Citat: Bona fide!
PUSS PUSS








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar