Välkommen!

Välkommen!

söndag 24 januari 2010

söndags...

myyys å pulka åkning i Norrabacken..Herre jisses va kul det va å åka snowracer..hihi.. man blev som ett litet barn.. Tyvärr kunde ju inte jag å Jonas åka på den samtidigt pga han e lite ovig å kommer inte ner..hahaha.. han e så söööt..

Passade på att ta min prommis som jag brukar.. skönt att röra på sig lite..
Lite fika med varmchoklad å mackor smakar sååå bra efter en dags åkning i backen..

Lillpyret börjar bli lite snorig.. Hon hade feber i natt så det inte så mycket sömn direkt.. Vi får se om febern ger sig under natten..



Imorgon e det jobb igen..skönt..Får se vad dagen har att erbjuda..ler

Jag brukar gå efter några ordstäv(ordspråk)....

*Droppen urholkar stenen, inte genom sin kraft utan genom att falla ofta!
*Den som bevisar för mycket, bevisar ingenting!
*Sopa inte rent vid annans dörr innan du sopat rent hos dig själv först!
*Carpe Diem!
*Ad astra Per aspera!
*Nihil lacrima citius arescit!
*Amor vincit omnia et nos cedamus amori!

Det finns ju fler men man behöver ju inte skriva ner alla..

Nu ska jag återgå till min underbara familj.. Ska lägga tjejerna snart sen e det mys på stor nivå..ler...

glöm inte bort..Sköt dig själv skit i andra! Speciellt om man inte vet något om andra!

Citat: Numquan Sapiens Irascitur!

PUSS PUSS





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar