Välkommen!

Välkommen!

lördag 23 januari 2010

lördag.....

Det har hänt lite allt möjligt men varit ganska lugnt idag..
Nästan lika uppdukning idag som igår.. Men Lika god mat..ler.. Ett glas rött framför tv:n..

Våran lilla gobit My.. Hon har blivit stooor tjej nu.. ler.. Lite bad dax..
Mammas telefon e jätte kulig...ler.. Man ska vara så när som möjligt när det blixtrar till..ler

Gabbi å Jennifer Igår..Dom försökte göra en snögubbe för någon hade sagt att det va kramsnö..hmm.. undrar vem det kan ha varit..En liten Jonas kanske.. Som dom kämpade.. Gabbi kom in i hallen å såg helt förstörd ut när hon säger....Mamma, kan inte ni hjälpa oss.. Vi gör snöbollar men så fort vi ska rulla dom så blir dom bara mindre å mindre.. Jag säger att det inte e någon kramsnö.. Dom blir lite besvikna.. Men Jonas hade roligt.. hmmmm..


Jag påväg till danderyds sjukhus i fredag, i fin bilen.. Sväris mors bilen..ler..

Sånt här går man i dagligen med vagnen.. man slirar med vagnen, trampar på för fullt men sjunker mest bara ner i moddet...Tungt men så fin ja kommer bli..hihi

Imorgon träning igen..

Några kärleksord:
Tack min underbara Jonas för att du är den du är och för att du finns vid min sida.. För första gången i mitt liv så e jag otroligt lycklig och önskar att alla människor fick uppleva den känslan jag har varje gång jag vaknar på morgonen å känner din underbara doft å värme..Känslan jag har varje gång du berör mig å varje gång jag får möta dina läppar mot mina.. Efter 3 år så är jag lika förälskad och kärlekskrank som jag va första gången jag såg å träffade dig.. Kanske inte lika blyg som då men lika kär..Tack min duva.. Jag älskar dig!

The turtles- happy together.. Från mig till dig min älskling.. Du bär mitt hjärta i dina händer så vårda det ömt å varsamt!

Citat:Cui nimium probat, nihil probat!(tänk på det ni som försöker att impa på andra)
Och till alla mina besökare...PUSS PUSS

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Babyyyy.. Jag väljer att inte lägga ut din komentar.. Det som hände tidigare eller i början har varken du eller någon annan med att göra.Jag går inte å tänker på sånt.. För sånt som hänt är jag fullt medveten om. Tycker personligen att du e fruktansvärt feg som inte vågar gå ut med ditt namn trots att jag vet vem du e.. Men eftersom du fortfarande går å grubblar på det måste det va en stor törn i att jag står vid hans sida.. Och att vi har barn ihop.. Tycker synd om dig faktiskt..Och att han valde bort den andra..Va ju hans val! Så jag e ledsen att berätta för dig..Det där e gammalt!! Kom med nå nytt;)puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Luktar inte så lite svartsjuka och avundsjuka här inte! Synd att vissa inte kan släppa dået och leva i nutid. Verkar plågsamt!

    Kram från mig till världens bästa och finaste Katja!

    SvaraRadera