Välkommen!

Välkommen!

måndag 25 januari 2010

dagen...

avslutad..

Dax å köra hem från jobbet.. Först tanka lite.. Innan jag åker hem ska jag oxå handla lite mat..
Får se vad det blir för mat sen.. Blir nog att jag får avlasta Jonas när jag kommer hem.. Tror hela familjen börjar bli sjuk.. Men hellre att alla blir sjuk samtidigt än att det blir som ett jäkla ekorrhjul..

Fy fan va skönt jag har det igentligen.. Jag lever ett underbart harmoniskt liv förutom att vissa lägger sig i hela tiden å vill synas å höras dårå.ler. men förutom det har jag det väldigt bra.. Det finns ju andra som har det sämre..

Vi som bor i sverige kan skatta oss lyckliga för att vi har rent vatten att dricka varje dag, mat ståendes på bordet.. ja inte alla har det, men väldigt många... Vi får bidrag när vi e sjuka, vi får bidrag när vi e hemma med barnen, har försäkringar som täcker det mesta.. Så varför klagar man.. Människan kanske e född sån.. Mycket vill ha mer.. Jag e glad om jag får ge kärlek, får kärlek.Man har en varm skön säng att somna i å vakna i, jag har en familj som älskar mig villkorslöst... lite olika viljor när det gäller vissa saker men vad e det å bråka om igentligen..
Det finns så många som inte har det.
Så ta inte för givet det lilla ni har det kan vara enormt mycket för någon annan!
Nu ska jag mysa med älsklingen.. kolla film å bara massa mys under täcket i sängen..
Älskar er mina vänner! Ni vet vilka ni är..
Ha en underbar kväll och go natt på er!!!
Citat: Sapere Aude!
PUSS PUSS










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar