Välkommen!

Välkommen!

söndag 10 januari 2010

söndag..

Inte lika vacker som igår.. Väldigt grå himmel.. Idag ska vi åka pulka å snowracer. Ska fixa lite ved så man kan grilla korv.. Mysigt..

Ska klippa mig idag oxå... får se hur det blir.. Ska ringa till Sanna sen..

Undrar vad dagen har att erbjuda..Vi får se.. Känner mig väldigt harmonisk idag på nå vis..
Gabbi å jag bakade en ploppkaka..ler.. den blev jätte god.. ler.. Och jag jonas å gabbi spelade Operation där jag vann båda gångerna. Sen spelade vi Alfabets spelet, skit spel..hm... ;) förlora båda gångerna.

Imorgon börjar jag jobba igen efter ett års mammaledighet. Faaaan va skönt det ska bli!

Ny sittplats, ny arbetsuppgift och nytt år.. Kan det bli bättre.. Starten på det nya året har varit väldigt bra.. Känner att jag e på G.. Iår ska det hända mkt när det gäller mig å mitt liv.. Många nya människor kommer att röra sg i mitt liv. Och hjälpa mig med vissa saker.



Tog lite foton på min stora tjej innan vi gjorde nå.. Kolla om det gick å fota lite med mobilen å tydligen så gjorde det. Visst blev hon bra..ler..

Nu ska jag förbereda för morgondagen...Börjar ju jobba imorron...Yes! Upp tidigt..
Jag å jonas ska kanske spela in när tjejerna lagt sig. Allt beror på den minsta...

Nu ska jag umgås med familjen.Mysa lite... sköt om er så länge så ses vi nästa gång vi ses:)

Citat: Ab Igne Ignem!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar