Välkommen!

Välkommen!

tisdag 19 januari 2010

hmmm....funderar...

på kryssningen i slutet på mars...

Jag sitter just nu på jobbet.. har inte så mkt att göra, så jag passar på att gå in här lite..

Jag sitter å kollar på Birka paradises hemsida.. Om vi nu blir ett gäng tjejer som åker.. Eller om du e tjej å över 23 år ,å e sugen att följa med.. Så tveka inte att skicka mig ett mejl.. Min mejl adress skriver jag under citatet... Ni får jätte gärna följa med..
Den 26 mars,fredag, kl 1800. Håller jag på att ordna en tjejkryssning. Inga barn! Inga karlar! Ni bokar eran egen hytt själva. Då vet ni att det blir bra och även det ni ska äta.. Vi samlas utanför terminalen ca 1-2 timmar före. Kollar så alla kommer med..GLÖM INTE PASSET ELLER LEGITIMATIONET!
Vänner som ovänner, alla e välkomna.. Ju fler vi blir desto roligare.. Vi ska ha kul, inget drama med bråk, gråt och sånt skit.. Utan ha riktigt kul.. Begrava stridsyxorna..

Så är du: Tjej, sugen att ha kul, sköta om dig själv, lite egentid, komma ifrån eller få tankarna på annat. TVEKA INTE! Är du själv å inte har en vän, då fixar vi det med hytten.. så du får bra å roligt sällskap.
Om jag så blir själv på båten så ska jag åka..

Träning idag.. hade reservplats men inte nu längre.. Har en fast plats.. SÅ SKÖNT....Jonas frågade igår om jag saknade träningen.. Va irriterad som fan.. Hade abstinens,efter träning.. Så idag åker jag direkt efter jobbet å tränar.. återkommer säkert med fler inlägg senare.. eller så syns vi imorgon.


Citat: E pluribus unum!

katjaelm77@hotmail.com

PUSS PUSS

3 kommentarer:

  1. Fan att man inte är tjej så man kunde hänga med ;)

    Skön blogg av stencool tjej! Keep it up!

    /Simon B

    SvaraRadera
  2. Men whatthefuck, jag är ju under 23 ju! Nu när jag äntligen är så stor så är det ju alltid något man ska vara för ung för. Hehe.

    Kan inte du & J komma in till stan någon barnledig kväll så kör vi en barrunda? Vore jättekul!

    Pusskram

    SvaraRadera
  3. Lee: Det e klart att du ska med.. Det fixar jag.. Men du måste ha din mammas medgivande..Eller om jag går in som förmyndare för dig på båten.vi pratar med mamma din.. Ska kolla upp med birka oxå.. Dig känner jag ju.. Men skulle inte göra detta om jag inte kände personen i fråga..Men gör ett undantag för dig.

    Simon B: klart du får åka med på båten.. Det e ju bara att du åker med några killpolare å hyr eran egna hytt.. Båten e ju inte bara för oss:) hehe.. Tjejgänget som ska åka e tjejer som vill komma ifrån ett tag å vara sig själva lite.. Ösa å kanske bara släppa mammarollen ett tag å dom som inte har barn, ska få koppla bort vardagen lite.. Göra nå med tjejerna..ler..hehe Massa kramar till er båda!!

    SvaraRadera